loading...
دل سرا|عاشقانه ها|عکس های عاشقانه|متن های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق من 0 221 zahra1
gdk;v 0 209 lifewithoutlove1379
بیا اینجا فائی 0 204 lifewithoutlove1379
gdk; 1 231 lifewithoutlove1379
اعضای جدید , خودتون رو اینجا معرفی کنین 9 742 lifewithoutlove1379
سه وبلاگ عالی 2 272 lifewithoutlove1379
چتستان 0 238 lifewithoutlove1379
هلیا لعنت بر تو 10 520 lifewithoutlove1379
عکس عشقم 6 456 lifewithoutlove1379
به این دلتنگی عادت دارم 0 205 lifewithoutlove1379
سر نوشت 0 197 lifewithoutlove1379
حس قشنگیه 0 189 lifewithoutlove1379
آن شب 0 185 lifewithoutlove1379
گذشت 0 246 lifewithoutlove1379
نفرین بر تو لعنت بر من... 0 217 lifewithoutlove1379
خیانت 0 217 lifewithoutlove1379
به دوست جدیدم فائزه 0 231 helia
باور کن... 4 295 lifewithoutlove1379
گاهی با یک... 0 189 helia
زندگی یعنی 0 221 lifewithoutlove1379
مـِـهــدے بازدید : 432 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

اس ام اس روز پدر

پیامک و اس ام اس های زیبای تبریک روز پدر و روز مرد

پیامک و اس ام اس های زیبای تبریک روز پدر و روز مرد

پیامک و اس ام اس های زیبای تبریک روز پدر و روز مرد

اس ام اس روز پدر ۹۵

***

***

اگر نباشی پدر

دلم که هیچ

دنیا هم تنگ می شود…

**

**

**

بــگذار یـک بــار دیـگر بـگویـم :

که مـرد هـمـیـشـه مــحبـوب مـن

چــقدر “دوســتــت دارم”

در تــنـگـــاتـنـگ آغـــوش امــن “تو”

چـــه لـــذتی از زن بـــودنم می برم !

.

پیامک و اس ام اس های زیبای تبریک روز پدر و روز مرد *

.

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا

از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان

… … از آغوششان

از عطر تنشـان،

از صدایشــان…

پررو می‌شوند؟

خب بشوند….

مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟

مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها

همین نگاه‌ها

همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی

سرِپا نمانده‌ایم؟…

من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم

من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند

من می‌خواهم

مَردَم بداند دوستش دارم….

.

*

اس ام اس روز پدر ۹۵

*

.

کاش بدونی برکت دعای تو

تکیه گاه آرزوهای منه

بی تو هر فصل کتاب عمر من

به خزون زندگی رسیدنه

پدرعزیزم روزت مبارک

.

پیامک و اس ام اس های زیبای تبریک روز پدر و روز مرد *

.

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش

روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم

.

**

.

پدر دستات برام گهواره بودن

چشات مثل چراغ خــونه من

بجزء تو از همـــه دنیا بریدم

کسی رو مثل تو عاشق ندیدم

پدرم روزت مبارک

.

**

.

پدر ای وجودم از تو

قدرت و توان گرفته

ای که از دم نفسهات

هستی من جان گرفته

پدرم روزت مبارک

.

**

.

پدر ای که از تو جاری

خون زندگی تو رگهام

ای که از نور دو چشمت

نور زندگی به چشمام

پدرم روزت مبارک

.

*

اس ام اس روز مرد ۹۵

*

.

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان

ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم

خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

پدرم روزت مبارک

.

پیامک و اس ام اس های زیبای تبریک روز پدر و روز مرد *

.

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد …

به سلامتی هرچی پدره . . .

.

*

اس ام اس روز پدر

*

.

پیشانی حاجی شهر پینه بسته ، دستان پدرم نیز همینطور !

بزرگتر که شدم تازه فهمیدم پدرم با دستانش نماز می خواند !

به سلامتی همه پدرها . . .

.

**

.

همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم که با هر بار تراشیده شدن کوچک و کوچک تر میشود …

ولی پدر یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند ، خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست ؛ فقط هیچکس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد …

بیایید قدردان باشیم …

به سلامتی پدر و مادرها

.

*

اس ام اس روز پدر

*

.

پدر همه را به یک چشم می دید . . .

پا توی یک کفش می کرد و عوض خُر خُر ، خِس خِس می کرد !

جنگ که تمام شد از پدر چیزی حدود سی درصد باقی مانده بود ؛ حالا که دیپلم گرفته ام می فهمم : ما صد در صد به پدر مدیونیم ، نه هفتاد درصد !!!

.

پیامک و اس ام اس های زیبای تبریک روز پدر و روز مرد *

.

پدر دستهای تو گهواره من

دو چشم تو چراغ خونه من

بجزء تو از همه دنیا بریدم

که عاشق تر ز تو هرگز ندیدم

ببوسم پینه دستان پاکت

ببوسم صورت چون قرص ماهت

پدر ای قبله راه سعادت

ندارم ذره ای از تو شکایت

تو رو هم چون نفسها دوست دارم

که جون من تویی تا بی نهایت

.

**

.

بارها میشد که کنارم باشد و دلم با او نباشد اما …

پدر هر جا که باشد ، دور و نزدیک ، شک ندارم که دلش هر لحظه با من است …

.

**

.

پدرم گفته است از جانت دست بردار ، از زخمت اما نه …

زیرا اگر زخمی نباشد دردی نیست و اگر دردی نباشد در پی نوشدارو نخواهی بود و اگر در پی نوشدارو نباشی عاشق نخواهی شد و عاشق اگر نباشی “خدایی” نخواهی داشت …

.

* اس ام اس روز مرد *

.

بوسه می زنم بر دست های پدرم که هیچگاه دست هایم را رها نکرد !

.

**

.

بعضی ها سعادت گفتن کلماتی را دارند که برخی حسرت گفتنشو دارند ؛ مثل : سلام بابا خسته نباشی . . .

.

* اس ام اس روز مرد *

.

دست همیشه به معنای آغوش نیست !

گاهی فقط امنیت است . . .

فقط مثل «دست پـــــــــــدر» !!!

برچسب ها روز پدر , روز پدر 96 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 7,102
  • بازدید کلی : 68,586